بنیتابنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

دختر بی همتای من

کارای جدید

1392/3/8 21:24
نویسنده : مامان الی
162 بازدید
اشتراک گذاری

آفتابگردون زندگیمعزیز دل مامانی چند روز کارای جدید یادگرفتی مثلا با لبات صدا در میاری میگی ووووووووو    اوووووووووووو ماااماااامااااا و ..... راستی جیغم میرنی از روی ذوغ تازه کلیم تف درست میکنی نفسم البته بگم این زبون درازیارو بابایی یادت داده وروجک تازه وقتیم خوابت میاد چشماتو میخوارونی عسلم . پاهاتو بلند مبکنی با دستات میگیریشون  تازه قل قل زدنم یاد گرفتی تا یجا ولت کنم زودی دمر میشی شیطون دیگه نمیشه تنها گذاشتت جایی عزیرم.زبان.عزیز دلم فکر کنم لثه هات میخاره الهی قربونت برم که دردت میاد کوچولوی مامانی همش مشتتو تا ته میکنی دهنت عزیزم. دندونای کوچولوتو گاز بزنم جینگولیی.عسلی بابایی واسه تولد سه ماهگیت واست تشک بازی خریده خیلی دوسش داری و همش باهاش بازی میکنی و دستو پا میزنی تا حسابی خسته میشی جووووووووونم که تماشا کردنت اون تو چه حالی داره.عشقم جدیدا همش دوست داری مامانی جلو چشات باشه تا میرم غر میزنی وقتی میام میخندی بهم انگار دنیارو دادن. فکر کنم کم کم داری منو قشنگ میشناسی شکلاتم جیگرم تازه موقع شیر خوردنم کلی بازی گوشی میکنی شیطونشیطونی

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)